تبلیغات
نماز، ذكر الله - بازاریابی و فروش - 10 نکته در خصوص شبکه بازاریابی و فروش

سر مقاله این هفته

Sample image

چطور نماز از فحشاء و منكرات نهى مى كند؟ در جواب مى گوییم این عمل مخصوصا كه بنده خدا آن را در هر روز پنج بار به جا بیاورد، و همه عمر ادامه دهد، و مخصوصا اگر آن را همه روزه ... ادامه مطلب

به ذکر الله ؛ پایگاه تخصصی نماز خوش آمدید.

بازاریابی و فروش - 10 نکته در خصوص شبکه بازاریابی و فروش

بازاریابی و فروش -  افراد اغلب با کسانی در بازی بازاریابی و فروش وارد میشوند که آنها را می شناسند،‌ آنها را دوست دارند و به آنها اعتماد دارند. این شرکت ها نیستند که تصمیم می گیرند،‌ بلکه افراد این کار را انجام می دهند. شبکه بازاریابی و فروش شما می تواند درهایی را بر روی شما بگشایند که در غیر اینصورت باز نخواهند شد. خوب یا بد،‌ این تنها آنچه می دانید یا آنچه قابلیت انجام آن را دارید نیست، بلکه کسانی است که آنها را می شناسید که برای پیشرفت و توسعه یک کسب و کار اهمیت دارد. شما همچنین می توانید چیزهای زیادی از تجربیات و تخصص افرادی که در شبکه بازاریابی و فروش شما هستند یاد بگیرید.

چطور یاد بگیریم که شبکه بازاریابی و فروش خود را بسازیم

بعد از پی بردن به اهمیت باورنکردنی شبکه سازی حرفه ای بازاریابی و فروش ،‌ من شروع کردم به جستجو کردن وب،‌ آمازون،‌ و فروشگاه های کتاب در خصوص منابعی در این خصوص. من در آنجا منابعی را در خصوص موضوعات مرتبط، از قبیل ارتباطات بین فردی،‌ یافتم اما منابع زیادی در خصوص شبکه سازی کسب و کار به طور خاص وجود نداشت.

من شروع کردم به سوال کردن از همه کسانی که مسیر شغلی موفقیت آمیزی داشتند،‌کسب و کار موفقی را ایجاد کرده بودند، یا صرفا افراد زیادی را می شناختند که می توانستند به آنها توصیه کنند که چطور یک شبکه حرفه ای ایجاد کنند. بعد از گردآوری کردن بهترین توصیه هایی که دریافت کردم، و نیز بعد از مطالعه همه کتاب ها و منابع مرتبطی که توانستم بیابم، تجربه کردن و عمل کردن،‌ من چیزهای زیادی در مورد این موضوع یاد گرفتم که چطور به طور موثر تماس های جدیدی بسازم و روابط جدیدی ایجاد کنم. چندین طرح توجیهی را مطالعه نمودم.

بعد از صرف کردن سال های زیادی در خصوص اجرا کردن و آزمودن تکنیک ها و استراتژی های جدید،‌ مرتکب شدن اشتباهات اجتناب پذیر زیاد،‌ و ملاقات و ایجاد رابطه با افراد جالب، چیزهای زیادی یاد گرفتم و تصمیم گرفتم کتابی در این خصوص بنویسم و دانش خود را به اشتراک بگذارم. در اینجا تنها 10 نکته در خصوص شبکه سازی بازاریابی و فروش  در کسب و کار که می توانید به منظور رشد دادن شبکه حرفه ای بازاریابی و فروش خود از آنها استفاده کنید ارائه شده است.

1.     مفید باشید

زمانی که افراد در شبکه بازاریابی و فروش شما قوی تر می شوند، شما قوی تر می شوید. با کمک به افراد حاضر در شبکه تان برای قوی تر شدن، آنها ممکن است در جایگاه بهتری قرار گیرند و بتوانند در آینده به شما کمک کنند. علاوه بر این، بر اساس قانون عمل متقابل،‌این افراد ممکن است انگیزه بیشتری برای جبران کردن لطف شما داشته باشند.

تخصص و ایده های تان را به اشتراک بگذارید. اطلاعات تان را به اشتراک بگذارید. بده بستان های کسب و کار همواره به طور متقابل سودمند هستند. یک فرد دارد یک محصول یا خدمت را خریداری می کند زیرا به نحوی به او سود می رساند،‌و یک فرد دارد یک خدمت یا محصول را می فروشد زیرا می تواند از این کار سود ببرد. اگر شما بتوانید دو نفری  را که از شناخت هم سود می برند را به هم متصل کنید، شما می توانید به این دو نفر کمک کنید تا قدرت شبکه شما را افزایش دهند.

2.     ایجاد شهرت و اعتبار

در یک محیط حرفه ای،‌ افراد ترجیح می دهند تا روابطی تجاری با افرادی ایجاد کنند که آنها را ارزشمند می دانند. با ایجاد شهرت و اعتبار به عنوان فردی مستعد،‌ مفید، و ارزشمند، افراد انگیزه بیشتری خواهند داشت تا با شما ملاقات کنند و با شما در تماس باشند. از طریق وبلاگ نویسی، ایمیل، و گفتگو اجازه دهید افراد بدانند که شما در حال دستیابی به موفقیت و یادگیری هستید. شهرت به بازاریابی و فروش کمک شایانی مینماید.

3.     قابل مشاهده باشید

اگر هیچ کس نداند که در حوزه بازاریابی و فروش چه میکنید، مثل آن است که هرگز اتفاقی نیفتاده است. به طور منظم و مداوم با افرادی که می خواهید با آنها در تماس باشید ارتباط داشته باشید. از طریق ایمیل،‌ وبلاگ،‌ شبکه سازی اجتماعی،‌ و البته به صورت حضوری با آنها ارتباط برقرار کنید.

4.     افراد زیادی را ملاقات کنید!

بهترین راه برای اینکه اجازه دهید چیزهای خوب اتفاق بیفتند آن است که اجازه دهید چیزهای زیادی اتفاق بیفتد. بیرون بروید. خوبی کنید. راه های ملاقات کردن افراد جدید عبارتند از کنفرانس ها، رویدادها،‌meetup.com، Quora، درخواست از معرفی خود از افرادی که آنها را می شناسید،‌ تماس با افراد به طور مستقیم،‌ گروه های علاقه مندی شخصی،‌ لیگ های ورزشی داخلی، کلاس ها و کارگاه ها، میهمانی ها،‌ مجالس ساعت خوش،‌ انجمن های فارغ التحصیلی،‌ توئیتر،  و گروه های لینکداین. در هر صورت ملاقات افراد موجب غنی شدن شبکه بازاریابی و فروش شما خواهد شد.

5.     هدفمند باشید

به جاهایی که افرادی که مایل هستید آنها را ملاقات کنید در آنجا هستند بروید و هم به صورت آنلاین و هم به صورت آنلاین در این محل ها پرسه بزنید. با افراد تعامل کنید و ارتباط هایی را ایجاد کنید. مطالب ارزشمند در حوزه مدیریت بازاریابی و فروش را به اشتراک بگذارید و گفتگوهای جالب را راه بیندازید. همچنین در مورد این موضوع فکر کنید که چه افراد دیگری با افرادی که شما می خواهید با آنها ملاقات کنید و ارتبط برقرار کنید وقت می گذارند.

6.     تفکر بلند مدت داشته باشید

ارتباط ها درها را می گشایند،‌ اما روابط معامله ها را شکل می دهند. شبکه سازی بازاریابی و فروش صرفا تبادل کارت ویزیت و برقراری تماس روی سایت لینکداین نیست. شبکه سازی زمانی بیشترین ارزش را دارد که طولانی مدت باشد،‌ و روابط متقابل سودمند شکل گیرد. ایجاد رابطه زمان بر است. با افرادی که دوست دارید در تماس بمانید.

7.     مورد عدم پذیرش قرار گیرید!

"اگر به صورت روزانه توسط افراد طرد نشوید،‌ هدف شما به اندازه کافی جاه طلبانه نیست" – کریس دیکسون

زمانی که در هر حوزه ای از زندگی خود را تحمیل کنید،‌ به طور اجتناب ناپذیر با عقب نشینی هایی مواجه می شوید. در شبکه سازی بازاریابی و فرو ،‌ شما با طرد شدن های زیادی روبرو می شوید. افراد تماس ها و ایمیل های شما را نادیده می گیرند. آنها درخواست ملاقات ها و درخواست معارفه های شما را رد می کنند. آزمون و خطا خیلی بهتر از هرگز امتحان نکردن است. حداقل زمانی که تلاش می کنید،‌ شانس موفقیت دارید. از طرد شدن ها درس بگیرید و برای زمانی که مجددا اتفاق می افتند قوی تر باشید.

8.     گوش بدهید

گوش دادن یکی از ارزشمندترین مهارت ها برای شبکه سازی بازاریابی و فروش و کلا در کسب و کار می باشد،‌ هر چند با این حال اکثر نادیده گرفته می شود. افراد دوست دارند در مورد خودشان صحبت کنند و قدردان خواهند بود زمانی که شما حقیقتا به آنچه آنها برای گفتن دارند علاقه نشان دهید. گوش دادن به شما کمک می کند تا از چالش های پیش روی افراد آگاه شوید و بتوانید آنها را بهتر بشناسید،‌و این امر نهایتا می تواند به روابط حرفه ای سازنده تر منجر شود. سوالات تشریحی بپرسید،‌ حقیقتا علاقه مند باشید،‌ و علاقه و کنجکاوی تان را ابراز کنید.

9.     سوال کنید

تا سوال نکنید چیزی نخواهید دانست و سوال کردن بیش از فکر کردن پاسخ سوال های تان را روشن خواهد کرد. از افراد بخواهید خودشان را معرفی کنند. از افرادی که مایل هستید با آنها ملاقات کنید بخواهید تا با شما ملاقات کنند. از افراد توصیه بخواهید. سوال پایه موفقیت بازاریابی و فروش است.

10.     پیگیری

خود را به عنوان فردی نشان دهید که به وعده های خود عمل می کند و پشتکار دارد. فردی که قول داده است کاری برای شما انجام دهد را مورد پیگیری قرار دهید. ایمیل هایی که فرستاده اید اما نادیده گرفته شده اند را پیگیری کنید. آنچه قول انجامش را به دیگران داده اید را انجام دهید. بازاریابی بیان کننده همین قول شما خواهد بود. بازاریابی و فروش را همیشه مدنظر داشته باشد.      


نوشته شده در جمعه 23 آذر 1397 05:50 ب.ظ
ارسال شده در: رپورتاژ ،
دیدگاه ها : نظرات

گالری تصاویر

Sample image
Sample image
Sample image
Sample image

درباره وبلاگ


اِنَّنِی أَنَا اللَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنَا فَاعْبُدْنِی وَأَقِمِ الصَّلَاةَ لِذِكْرِی من «الله» هستم؛ معبودی جز من نیست! مرا بپرست، و نماز را برای یاد من بپادار! قرآن كریم، سوره طه، آیه 14

نماز در کلام اهل بیت

آمار و ارقام

بازدید امروز :
بازدید دیروز :